Kızlar bebeklerinizin doğum gününü nasıl kutladınız neler yaptınız
Ailelerimizden uzak şehirdeyiz kutlamak istesek 30 kişi falan oluruz toplam en fazla
Doğum günü 1 ay sonra hastalık vs. durumlarından dolayı eve insan doldurmaya da çekiniyorum açıkçası
Siz neler yaptınız fikir olsun bana da