18 aylık kızım var. Gece artık acıkmıyor da anne memesi zaten almıyordu emzik emiyoruz neyse uykuya geçişlerde sallıyorum ama son 1-2 aydır o kadar kötü oldu ki uykularımız odasını da ayıramıyorum çünkü denedim git gel git gel çok zorladı beni aynı oda da uyanıyor mız mızlanıyor alıyorum sallıyorum yatırıyorum bi daha başlıyor ayakta sallanmaya alıştığı için mi acaba bilemedim. Öyleyse de eğer ne yapmam lazım ne olur akıl verin 😫😫