Bihterrr Bebeğim 2 aylık reflüsü var sırf mama ile besleniyor aptamil ar kullanıyorum ama gerçekten pahalı ya sma daha uygun fiyatlı sma ar kullanan var mı memnun musunuz?
mhndshnmm Bihterrr ben reflü tanısı alınca bir kutu alıp bitirmiştim kızıma hiç yaramadı ama ishal oldu o süreçte kötü kokulu koyu yeşil kaka yapmaya başladı bende kestim sonra mamadan mıydı bilmiyorum ama o süreçte değiştirdiğim tek şey oldu
mhndshnmm Bihterrr kızımın ki gizli reflüydü kusma yoktu ama boğazına geldiği için öksürük yapıyordu öksürüğü düzeldi diyemem
esrooss Merhaba hiç açılmamış son kullanma tarihi 2026 aptamil Ar var elimde piyasadan uyguna veririm almak isterseniz dışarda 900- 1000 tl sanırım isterseniz 750 ye verebilirim ciddi almak isterseniz yardımcı olurum gene fiyatta