Gündüz uyuyo yarım saat falan gece uykusu nerdeyse yok sabah 4 de kadar uyumadığı oluyor . İştahı yok napcam bilmiyorum sürekli ağlıyo inatlaşıyor bebeğimi yanlış büyütüyorum. Hem endişeli hem yoruldum 4 gündür böyle bi ergotetapiye mi götürsem doktoramı napcam fikir verin lütfen