sabihagokcen bence 0-4 ay yolculuk için en kolay dönem. Çocuk oturamıyor, etrafının çok farkında değil. Uyku zamanları uzun. Bu nedenle rahat geçer hem ek gıda vs de yok. Ben bu kadar uzun saat gitmedim ama uçakla 1-2 saatlik yolculuklara genelde çok gittim hep uyudu doğal beyaz gürültü var çünkü. Şimdi 11 aylık yerinde durmak istemiyor herşeyi merak ediyor çok daha zorlanıyorum.