Kızım 14 aylık oldu hala yürümüyor yürüme arkadaşıyla yürüyor buraya kadar her şey normal ama sürekli elimizden tutup yürütmemizi istiyor o kadar hevesli ki anlatamam babası da diyor ki biz sürekli böyle yürütürsek kendi denemez kendisi yürümez yapmayalım o zaman da çok ağlıyor kıyamıyorum her şeyde böyle ama oyuncakları çıkaramıyor mesela kutudan biraz uğraşsa çıkacak Ağlıyor bağırıyor hemen yardım istiyor sürekli yardım etmek iyilik mi kötülük mü bilemiyorum siz ne düşünüyorsunuz