Obsesifkompulsifbozukluluk Evimde beslemeyi çok istiyorum fakat koltuklarımı tırmalar mı tek korkum o 🥹
Bhr28 Obsesifkompulsifbozukluluk bizim kedimiz var . Koltukları değil de perdeleri tırmalıyor 😅 bir de evdeki tüm sineklikleri yırttı 😅
3kedili2bebekli Obsesifkompulsifbozukluluk tirmalar, perdelere de asılır, halıları da tirmalar, baza tirmalamayi da çok severler, yatak başlığı tirmalamak özel bir zevk 😂
Migrenimtutuyovalla 3kedili2bebekli Sandalyeleri de unutmayalım 😂 Benimki ayrıyetten kapılara da yapıyor allahtan bişey olmuyor 😂
Migrenimtutuyovalla Obsesifkompulsifbozukluluk Perdelerin tepesine tırmanır, tırmalar sadece koltuğu değil halıyı bile 😂 Gece tam uykuya dalarsın gelir ve oyun oynamak ister liste uzar gider 😂😂
3kedili2bebekli Migrenimtutuyovalla ay evet koltukları değiştirdim özel kumaş yaptırdım kedi tirnalayamayan ama biri 8 yaşında müthiş tecrübeli onda bile tirmalayacak yer buldu 😂
Efnans_Mom Obsesifkompulsifbozukluluk küfür yasakta anasını bile halleder yani 😂😂 keşke sadece koltuk olsa perdeler mutfak sandalyeleri elveda demen gerekecek 😅
likeli Obsesifkompulsifbozukluluk koltukları tırmalar sandalyeleri tırmalar perdeleri tırmalar halıları tırmalar. Kadifeyi daha az tırmalar ama yine de tırmalar. Kedi eşyaları tırmalar ve tüy döker. Kedi sahipleri eşyalarını tırnak izleriyle sever 😅 ben kedim yüzünden 3 senede tüm koltuk ve perdelerimi değiştirmek zorunda kaldım ama ondan kıymetli değil bunu bilip evimize alıyoruz zaten.
Laden Obsesifkompulsifbozukluluk koltuk tırmalamakla kalsa iyi. 2 gün önce perdeleri kornişle birlikte aşağı indirdi. Gece vakti korniş taktık bi de😂 Muazzam bir sabır lazım
Migrenimtutuyovalla Laden İnsanın ödü kopuyor ya benimde başıma geldi lambır lumbur bi gürültü gece vakti ödümüz kopmuştu 😂
yldrm12 Obsesifkompulsifbozukluluk benim scottish kedim var koltuklarımı ve tüllerimi hiç tırmalamıyor. Düzenli olarak tırnaklarını kesiyorum. Kendisininde iki tane tırmalama tahtası var
Migrenimtutuyovalla yldrm12 Scottish kediler yapı olarak böyledir genlerinde sıkıntı olduğu için buna imkanları yok.
yldrm12 Migrenimtutuyovalla benimkinin hiç sıkıntısı yok gayet sağlıklı. Evin içinde odadan odaya koşturur saklambaç oynar çok aktif bir kedim var 3 yaşında. Ama bu türlerde sıkıntı oluyor. Üretim yapılmaması ve satılmaması lazım. Bir de sokağa atıyorlar çok üzülüyorum
Ocakalti Obsesifkompulsifbozukluluk yapar tabi canım hem koku, hem tüyü kumu maması falan bakımı zor yani onunla da tıpkı bir bebekle ilgilenir gibi ilgilenmeniz gerekir