selinsengz Kızım iki buçuk yaşında ağlayarak dediğini yaptırmaya çalışıyor, sınır koyamadım sanırım beni çok yıpratıyor.. Üstünü gitmemekte inatlaşma vs. Pedagogdan yardım alan var mı
iki_prensesannesi selinsengz nasıl alisirsa öyle gidiyor 1 yaşından beri pedegog desteği alıyoruz iki çocuğum içinde biri 2 yaşında diğeri 3.5
iki_prensesannesi selinsengz benim ki biri Atipik otizim , diğerinde de Dehb var o yüzden bizim süreç biraz daha sorunlu
basakhanim34 iki_prensesannesi ben dürtüsellikten şüpheleniyorum ama 3 yaşında teşhis konabilir mi sizce? Dikkat eksikliği belirtileri nelerdi sizde
basakhanim34 iki_prensesannesi benimki de 3 yaşında nasıl teşhis konuyor. Sırf çocukla oynuyorlar mı? Çünkü moxotesti 6 yaşında yapılır diye biliyorum
iki_prensesannesi basakhanim34 ben sadace pskiyatriye götürüyorum onlar kendi oyun odasında değerlendirme yapıyorlar sonrasında bilgilendiriyorlar