Gamszbaykus37 Kızlar 8 aylık bebeğim kaç öğün vermeliyim? Sizler bebeklerinizi ana ve ara öğün olarak saat kaçta öğünlerini veriyosunuz?
relaxanne Gamszbaykus37 O ayda kızım pek de bir şey yemezdi geç de kalkardı 11 gibi kahvaltı yapardı (o zamanlar formül mama da içiyordu ondan çok yemek aramıyordu) saat 2 gibi öğle uykusuna yatıp 5 e kadar uyuyordu sonra meyve veriyordum sonra 7-8 gibi akşam yemeği ama dediğim gibi o ayda pek öyle yemezdi. Bizim asıl aktif yememiz 1 yaşından sonra başladı. Doktor 3 ana öğün 1 ara öğün önerdi bize. Bazen 2 ana öğün veriyorum aralarda bişeyler veriyorum
Mnli Gamszbaykus37 8. Ayda kahvaltı ara öğün ve akşam yemeği olarak veriyorduk ara öğün hurma kuru kayısı yarım meyve yoğurt gibi bişey oluyordu akşam yemeği kıymalı sebze
bizdejantikizlardik Gamszbaykus37 O ayda 2 öğün veriyordum 9. Aydan itibaren 3 e çıktı. (Doktorumuzun yönlendirmesi)
Gamszbaykus37 relaxanne ya iste uykudan dolayi bizim de yemek 5 i geciyor ve 8 de aksam uykusuna yattığından dolayı rahatsiz olur diye vermiyorum ama vermeli miyim sizce
Mnli Gamszbaykus37 bizim evde akşam en geç 18.00 da yemek yenmiş oluyor hep birlikte ailece yiyoruz yemeği 20.00 da çocuklar yatağa geçmiş oluyor
Momse Gamszbaykus37 bana doktorum 5 öğün dedi benimki de 9 aylık şu şekilde labne lor yumurta avokado ve kahvaltı, meyve, sebze, yoğurt, meyve gibi ama ben sebze ve yoğurdu aynı anda veriyorum mesela asla 5 öğün yapamadım
bsrakurt 13 aylık bazen 2 ana öğün 1 ara öğün veriyorum bazen iştahı olmaz 2 öğün yemek ister onu da zorla aralarda mama veya kefir içer ne zor iştahsız bebek 😥
Aprilmomm06 7 buçuk aylık kızım.Çok yemiyor ben de 2 öğün veriyorum genelde. Bazen de 3 veriyorum. Bir de kabızlık sorunu var o yüzden tırsıyorum biraz ne yalan söyleyeyim.