erdemirr bizimkisi dışardan bir sünnetçi yaptı yani aynı doktor gibi steril bir şekilde zaten bulunduğum ilçede bir o yapıyormuş. Klipsli değildi pipisini sünnet ederken ben yanında değildim ama kestikten sonra ucunu kesiyo ya zaten iki tane dikiş attığını söyledi birazcık içine kaçmasın diye orta kısmını bağladı iki üç gün sonra bu sargı bezini zeytin yağı döküp çıkarın dedi teramasin krem kullandık biz iki gün günde iki sefer sonrada zaten beyaz kabuklaniyo gibi oldu ben korktum iltihap falan mı diye de beyazliyo gibi olunca o da 4. Gün banyo yaptırdım yaptirirken şu tuttuğunuz zaman o deri yumuşar o deriyi kaldırın daha çabuk iyileşir dedi bize öyle yaptım iki üç güne düzeldi çok şükür bı sorun olmadı ama yapan kimse ona danışmanızda fayda var