Kızım 9. Ayda aşı olacaktı kızamık aşısı ama hastaydı o yüzden erteledi ebemiz 21 gün oldu tekrar çağırdı bu seferde dişinden dolayı ateşleniyordu yine erteledik kızamık aşısı ateş yapıyor mu merak ediyorum haftaya tekrar gideceğiz vurdurmak istemiyorum çünkü çok huzursuz boyunuz 77 cm kilomuz 9.500 kilo vermişiz biz sanırım hastalık ve diş aynı anda vurdu bizi ondan diye düşünüyorum ben yemek yemeyi istemiyor sadece emiyor