Merhaba😍 dondurucuda sağdığım süt vardı 4 adet ben işe basladıgımda verilecek ocak gibi şimdiden sağım yapıyorum fakat dün elektrikler gitti tamamen değil ama azacık çözüldü buzu. Elektrikler gelince kaldı yine orda. Bişey olurmuki? Tamamen çözülmedi biraz çözüldü tekrar dondu. Kullanmamalımıyım?