kubraa006 s1249 6 aydır sağarak besliyorum hiçte azalmadı çok şükür hatta hem bebeğimi doyuruyorum hem buzluğa stok yapıyorum 🧿
hatice0809 kubraa006 bana umut oldunuz bende hiç emziremedim sağıp biberonla içiriyorum, kaç saat aralıklarla sağıyodunuz ?
kubraa006 hatice0809 ilk 4 ay hep 3 saatte bir sağdım gece de dahil 4.aydan sonra süreyi biraz uzattım şimdi 4-5 saatte bir sağım yapıyorum gece de 1 gibi sağıp yatıyorum sabah 7 gibi sağıyorum tekrardan