ilenalemin 5 ay 25 gün.zaten hasta bebeğim antibiyotik alıyor boğazları tahriş olmuştu çünkü.ama son üç gündür falan da hep yeşil sulu kaka yapıyor.gümde 4 kere yapıyordur.bazen pütürlü oluyor.ateşi vs yok.korkıyorum rota virüsü falan yazıyor ama başka sebepleri olabilir mi ki
peramomms ilenalemin yok canım niye rahatsı olayım kücük bebeğin kakasından bir ara bizdede olmuştu hatta gün içinde 3-4 kere hemde gürültülü doktora gittim ishal tehlikeli çünkü oda rota testi aldı ama temiz çıktı benim yediğim birşeyde. Kaynaklı olduğunu düşündüm çünkü 1 gün sürdü
ilenalemin peramomms peramomms üşütmüşte olablir evet.ama korkuyorum niyeyse yarın götürxen bi içim rahat etsin çünkü her mamadan ya da emmeeen sonra pırt yapıuor.bi bakıyorum kaka var.hee yemekten sonra olması sulu ve mukuslj olması bana normal gelmedi
aybala1 ilenalemin Antibiyotik yeşil kaka yapar öncelikle , bazı mamalar da yeşil kaka yapıyor. Bir de eğer anne sütü alıyorsa senin yediğin yeşil bitkiler de yeşil yapıyor 🌸
ilenalemin aybala1 yok canım ya işte hiç yeşil bişey yemedim.bu sanki enfeksiyon var gibi öyle yapıyor.her yemekten sonra yapıyor anzen mukuslu bazen sadece su gibi.yarın götürcem
LadyMarmelatte ilenalemin antibiyotik bağırsak florasını bozuyor ne yazık ki bu yüzden ishal yapmış olabilir. Doktor kontrolünde probiyotik damla kullanabilirsiniz mideyi çabuk toparlıyor.
ilenalemin LadyMarmelatte bunu duymuştum probiyotik de ek olarak veriyorlarmış.keşke bu ilaçlara. Gerek kalmasa mahvettö çocugumu
peramomms ilenalemin evet bizimde ögleydi biberonu veriyordum bitirmeden kaka yapıyordu şükür hiç birşey çıkmadı benim yediğimden oldu sanırım sizinde öyledir
ikbal0166 Benim bebeğimde de oldu doktor, bebeğiniz memede az durup sadece önsütü aldığında olabileceğini söyledi, önemli bişey değil dedi
ilenalemin ikbal0166 Minikinci peramomms bugün götürcem doktora kızlar sağolın.inşallaj benimkinin de antibiyotikten kaynaklıdır
Minikinci Aynı durumu yaşıyorduk sebebi benim antibiyotik kullanmammış. Mamayı değiştirdiğimiz için şimdi yine koyu yeşil kakası ve kaç kez yaptığını değerlendirmek lazım dedi doktor su gibi ama günde 3 kez kaka yaptığı için önemli değil dediler.
ilenalemin zerda_arven peramomms bugün götürdüm rotadan şüphelendiler.test verdik sonuç yarın çıkacak.inşallah değildir çok üzülüyorum bu haline