Arkadaşlar günaydın bir şey sormak istiyorum, bebeğim 6 gün sonra 14 aylık oluyor. Uykularımız berbat onu belirtmek isterim gece en geç 2 saatte bir emmek için uyanıyor. Emzirerek uyutuyorum. Asıl sorum şu; günde 2 uyku yapıyoruz. uzun süredir gündüz ilk uykusu için 2,5 saatten uzun dayanamıyor. Belki 7-8. Ayından beri böyle. 3-3,5 saat uyanık kalması gerek sanırım ama asla durmuyor. Oyalanmıyor, çok ağlıyor ve yatırıp emzirince hemen uyuyor. Ama öğleden sonra ve gece uykuları ben uyutmasam uyumaz, özellikle gece uykusu öncesi 5-6 saat uyanık kaldığı oluyor. İlk uykuyu uzatmam gerekir mi? Böyle olan var mı?