m1sc Bebeğimi emzırırken hep gozlerı kapalı 🥹 emzırmek güzel sey denılıyo ama bız goz teması kurmuyoruz uykulu hep.. 4 aylık bu arada
cakebabe m1sc 3 aylık bende bunun için post açmıştım 3. Ayda sosyalleşir dediler ama no göz göze gelemedik bir türlü o kadar çok izliyorum ki emerken boynum ağrıyor artık ama onda tık yok bi dönüp bakmıyor bir türlü😂