Arkadaşlar altı aylıkken uyumaya kucakta direndiği için kendi kendine yanında pışpış diyerek uyutmaya alıştırmıştım iki günde alışmıştı ağlatmadan mızırdandıgında seslenip sakinleşir öyle on dakika üç dakika içinde uyuyan bebegim bir saatte zoraki ağlayarak uyumaya geçti bu sorunlar başta olsa anlıcam ama altı aylıkken alıştı şuan sekiz olmak üzereyiz süre bir saate çıktı yanından ayrılamıyorum emzik atma mızırdama bir saati geçiyor uyuması bu sorunu yaşıyan yada önerisi olan var mı acaba inanın tüm sabrım zorlanıyor koydugum da uyuyan bebeğim şuan ter içinde bırakıyor beni yüz defa emzik fırlatma verme durumu yaşıyoruz