Merhabalar bebeğim 3 ay 23 günlük mama ile besleniyor. İki gündür mamasını içerken ellerini getirip biberonunu itiyor kafasını sağa sola çeviriyor normalde 90 ml içer şimdi 60 ml falan anca içiyor. Mamasını da yeni değiştirmiştim aptamil conformilden normal aptamile geçtik bugün 4. günümüz geçeli. Mamayı mı sevmedi yoksa beslenme reddi mi bu anlayamadım.