Birileriyle dertleşmek iyi gelecek sanırım 5 aylık bebeğim var halen lohusalık psikolojisinden çıkamadım yada başka birşey bilmiyorum çocuğumu çok seviyorum ama hayatım bitmiş gibi bazen çok ağladığında gece uyumadığında tahammül edemiyorum bende ağlıyorum sürekli mutsuzum hiç birşey yapmak istemiyorum çocuğumla bile vakit geçirmek istemiyorum doğduğundan beri meme reddi var emmiyor sürekli onla uğraşıyorum bir düzen yok hayatımızda bugün meme emiyorsa yarın hiç emmiyor mama yiyor kendi halime çok üzülüyorum niye böyle ne yapmalıyım