Aysunnkaya zeyno0904 ben onun şurubunu kullanıyorum 1 çk ama şuruptan önce gaz damlasını 4-5 yapıyordum
aysimam__ zeyno0904 günde bir defa 5 damla veriyordum ben etklili bir damla bizde işe yaramıştı 2 aya kadar kullandım onu
prensimm18 zeyno0904 oldu vermediğin zamanlar çok kıvranıyodu verince daha rahat çıkarttı gazını 2 ay falan kullandım
esraalic zeyno0904 bu çok iyi bir damla ya bir arkadaşım önerdi aldık önceleri bebek hiç gaz çıkaramıyordu şimdi gayet iyi işe yaradı gün de 5 damla veriyorum
busmeto aysimam__ aldırdım şimdi kaç damla vereyim oğlum karnını yukarı çeke çeke ağlıyor bi pırt geliyor ama az geliyor bitmediği için ağlıyor ağrı yapıyor heralde günde üç kez felan gaz sıkıntısı yaşıyoruz