Hyesim bağışıklık düşük çünkü mikropla tanışmamış bebeğiniz böyle sakınırsanız daha ağır geçirir ufak ufak park yada başka çocuklarla iletişimi olsun ki hafif hafif vücudu hastalıkları tanısın ağır atlatmak yerine iki öksürük iki tıksırık geçirir. Çocuk zaten hasta olur biz koca insanlar bile kaç kez oluyoruz yada bi sarsıp gidiyor o dünyayı yeni tanıyor mikropları da keza öyle. Benim 2 oğlum var biri 5,5 yaş anasınıfında biri 6 aylık eylülden beri ayda bir fix hastayız ama ilk çok ağırdı şimdi daha hafif seyrediyor doktorumuzda olacaklar mecbur dedi bu sene böyle geçecek bağışıklık kazanacaklar dedi ufaklıkta kazanıyor manayla her yeri geziyor valla hiçte bişey olmuyor