Kızlar 10 aylık oğlum var 9ve 10 aya girdiğinden beri hep ağlıyor bağırıyor sanki iğne batırmışcasına ağlıyor öyle böyle değil ve sonunda sesi kısıldı ne yapmalıyım ıhlamur kaynatıp verdim başka ne yapmalıyım Allah rızası için 😐 ağrısı yok inadına ağlıyor herşeye yanından ayrılıyorum ağlıyor tuvalete gidicem ağlıyor yemek yapıcam ağlıyor sürekli kucağımda durmak istiyor ne yapayım geceleri de yarım saatte bir kalkıyor 1 saatte 1 kalkıyor resmen uyku haram oldu iyice