Yeni doğum yaptım bebeğim 2 aylık 3 hafta önce kaşınmaya başladım her yerim tırnak izi oldu hastanede randevu bulamıyorum muayene için acil e gittim hempgram baktı sorun yok dedi ama hala devam ediyor bu illet var mı başına gelen emzirme dönemi ile alakalı olabilir mi ?