Hilal37 Kızlar benim 1. Ayda göğüslerim cok şişiyodu ve emzirmediğim zamanlarda da akıyodu kıyafetlerim ıslanıyodu. Ama ne zamanki 2. Aya girdim oyle olmadı kıyafetlerim ıslanmıyor. Acaba göğüslerim terbiye mi oldu yoksa sütümmü az .
1prensesannesi Benim göğüs sismiyor bile kızımın doyup doymadigini çişli bezlerinden anlıyorum zaten hep emzirirkende akiyor mu diye kontrol ediyorum bebegimin yutkunmalarini sayiyorum🙈 ki göğüslerim yumuşak hep kaynayinca süt akıyor her iki göğsümden de😫 27 günlüğüz pedi sürekli kullandım mecbur size de tavsiye ederim
Hilal37 [bilinmeyen] yook canım gümüş göğüs kalkanı kullsnıyordum malum artık akmayınca bişey kullanmıyorum