Arkadaşlar bu durumu yaşayanlar yazsbilir mi bu nasıl bişey ya 1 yaşında kızım doğduğundan beri ara sıra uykuda ağlaması var ya ne yapsam da o an uyanmıyor uyandığı anda ise daha çok ağlamaya başlıyor yani sık sık yaşıyoruz bunu ne yapacam bilmiyorum asla o anda uyanmıyor hemen yaşayan var mı böyle bir şey