Balyanak3 Ekimin 1 in nde ve 8 inde adet oldum kısa sürede, Kasım da hiç olmadım Kasım bitecek oldu ne gelen ne giden günüm geçti diye test aldım testte çıkmadı sizce neden olabilir dk ilacı Yasmin
Betulazraaa Balyanak3 ben kullanıyorum yasmin hiç öyle bisey yaşamadım hap biter birkaç gün sonra hasta olurum