Aysenur122 Kızlar bu 2 haftadır ne gündüz ne gece uyumuyor 3 4 kere kalkıyor sabaha kadar 7 de de ayakta napıcam bilmiyorum sizin de böyle mi acaba atak haftasında mıyız
tugba825_ Aysenur122 benim kızımda 5 buçuk aylık bizde aynı durumdayız 3 saat uyusam günde şükreder hale geldim
sareceymer Aysenur122 benim kızda 5.5 aylık inanın beşinci ayına girdiğimiz den beri değişti ve hala duzelmedi sabirla bekliyorum geçmesini düzene girmesini 4. Ay atagi yasamasdik beste yasadik bizde
kedi0101 elakayalar benim kızım da 5 dedim mi ayakta niye bilmiyorm altı temiz mama veriyorum içiyor hep mız mız 4. Ayı arar oldum 4. Ayda biz 15 günü düzeldik mama içip yatıp uyuyordu bu 5. Ay ney böyle gece olmasını istemiyorum çöm kötü ya bir gram uyku yok
ogedayy 5.5 aylık bizde aynıyız. Dişten muhtemelen kızlar dişi için yatıştırıcı kullandım dün gece iyiydi. Gene uyandı ama emdi uyudu ve ağlama krizleri olmadı en azından deneyin bence
Aysenur122 mero_81 ay inaşallah geçer 2 aylık zamanlarını özledim valla 7 24 uyuyordu 😂 şimdi çok zorlanıyorum
cns62033 Aysenur122 uyku gerilemesi yasamıs canım oluyor benim de 7 aya girdik bi iki gündür hafifledi sanki hiç uyumuyordu salla salla mahvoldum bende