Kızlar merhaba 16. Ayına yeni girmiş bebeğim var. Geceleri sık sık uyanıyor. Emziriyorum uyuyor ama yatağına geçince ağlıyor. Ve bunu saat başı yapıyor. Uyumadan önce yediriyorum oyun oynuyorum temizliğini yapıyorum ama yine aynı aynı yüne aynı.. Saat 3:30 ben hala onun başındayım. Ne olur bi öneri verebilen var mı? Acaba diyorum attık uyumadan önce süt tarzı bişeylerde mi içirsem bilemiyorum…