reyreylo olabilir tabii ki. ben bi kere oğlumu kucağımda uyutmuştum arabada giderken yüzü bana dönük bacakları açık şekilde bazen sallarken ağlıyor o şekilde alıyorum uyuyor hemen. en ufak şeye hemen adapte oluyorlar aslında farkında olmadan biz yapıyoruz bunu. almayın diyemem çünkü en ufak sesinde bende hemen alıyorum. ama bunu uykuya geçmek için yava yavaş farklı şekillere sokabilirsiniz. dün gece 1 saat ayağımda salladım uykusu var ama dalamadığı için çok zordu cidden o uykuya geçirme evresi. zaten 3 yaşına kadar düzgün bi uyku düzeni beklemeyin diyor uzmanlar bizde ne yapacağımızı şaşırıyoruz böyle olunca🥺