zehra3425 İkinci bebise hamileyim. İlk cocugumda devlet hastanesinde dogum yaptım. Şimdi ozel hastanede dogum yaptirmak istiyorum. Bahçelievler medipol hastanesinde onereceginiz bi doktor var mı acaba
hermione_granger zehra3425 ben o hastanede asiye uzuna gitmiştim hiç memnun kalmadım haziran ayında rahatsızlandım asistanını aramıştm doktoru bilgilendirdim size dönücek demişti hala dönüş yapılıcak o hastanede necla ülkeri öneriyorlar ben öyle okudum bi kaç postta sizde bakabilirsiniz