4 yaşına girecek bende bitik haldeyim asla bitmiyor bu çocukların derdi
Şimdide kardeşinin beşiğinde ziplarken beşiği kırdı 🤦🏼♀️her şeyimiz kırık evde sağlam birşey bırakmıyor. Napicam bunaldm valla
Bir an önce büyüsün diyorum artık
İyi davranıyoruz olmuyor kötü davranıyoruz olmuyor ben çözemedim bu çocuk meselesini