Kızlar nasıl bir önlem alabilirim ? Yüzüm yara oldu ve tırnak izi derin bayağı 🥹 Sevinince veya sinirlenince yapıyor bunu ben de kızınca hemen odaya gidip ağlıyor küsüyor ya sonra özür diliyorum öyle geliyor artık huy edindi kendine bunu ve kullanıyor 🙂↔️🙂↔️😌😌😌