Kızlar ben 29 yaşındayım ve oğlum da şuan 15 aylık. Eşimle 2.cocugu istiyoruz tabiki ama ben hiç değilse oğlum 2 yaşını doldurduktan sonra olsun diyorum. O zamanda da yaşım 30 olcak. Hamile kalmada sıkıntı yaşar mıyım yaş ilerledikçe diye de korkuyorum. Sizlerin de düşüncelerini ve tavsiyelerini merak ediyorum