eylulguvenir Merhabalar. Oğlum 14 aylık emzirirken artık çok canım yanıyor her emzirişimde ısırıyor ısirmasa bile emerken içten gelen dayanılmaz bir sızı oluyor. Memeden kessem mi diyorum ama henüz erken. Yaşayan ve bir care bulan var mı acaba ?
eylulguvenir eylulguvenir yaşayan varsa bilgilerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum çok üzgünüm çünkü