Bussraozknn Merhaba bebeğim 5 ay 10 günlük aptamil mamasını eşim 2 numara almış kullansam bişey olurmu?
onay02 Bussraozknn 6 ay olmasına bir şey kalmamış zaten bence almışken geri geçmeyin 1 numaraya 2 numara 6-12 ay için geçerli