Selam herkese iyi geceler. Kızım 11 aylık ve 3 hafta sonra 1 yaşına girecek. 7.ayından beri yarı katı yarı pütürlü gıdalar yiyen bebeğim hasta olduktan sonra katı şeyler yememeye başladı ki hastalık sürecimiz geçti. Büyüdüğü için sevip sevmediği şeyleri daha rahat belli edebiliyor fakat kıymayı artık yemiyor katı şeyler verince ağzından atıyor. Bir de blw ye tam başlamadım bazen yapıyorum. Ya milleti görüyorum çocuğunun eline neler verip yediriyor benimki ağzına sürmeden yere atıyor ben de boğulmasından aşırı korkuyorum. Tüm bu sorunlarla nasıl başa çıkacağımı artık bilmiyorum. Benim kızım doğduğundan beri iştahlı değil sürekli bi mücadele içindeyim artık tükendim. Tavsiyelerinize açığım.