cerkezkizi59 her bebek farklıdır kimseye kafa yormayın. Benim bebeğim prematüre olmasına rağmen 4. Aydan beri dimdik duruyor ama gel gör ki benimki de dönmüyor , aşırı hareketli değil , çığlık atmıyor arkadaşım dedi dönmüyor niye felan üzüldüm baya her bebek farklı düşünğnce bende takıyorum bebekler doğru zamanı bilir