Minigiimm_ Bebeğim 3 aylık hergün 11/12 gibi birden bire ağlamaya başlıyor hiçbir şekilde susturamıyoruz.Karnı tok altı temiz gazı olmamasına rağmen.Neden olabilir.Aynı durumu yaşayan var mı ?
333bd Minigiimm_ 2 ay olmak üzere bebeğim 2 gündür aynı durum bizde de var akşam 10 gibi bir huzursuzluk başlıyor kaka yapıyor gazını da çok rahat çıkarıyor aslında ama bilemedim ama çok uzatmıyor 10 15 dk sürüp geçiyor
sultanmete Minigiimm_ Bizdede aynı durum bebegm 2 buçuk aylık 9 bucktan snra uykuya geçmiyor karnı tok altı temiz ama yarım saate bir uyanıyor uykusu dağılıyor ağlama krizlerine giriyor ne yapacağımı şaşırıyorum
ketii Minigiimm_ benim de 3 ay 11 günlük. Üçüncü aya girişimizle başladı bu sıkıntı. Her gece ağlama krizi tutuyo. Ne yapacağımızı şaşırıyoruz. Memede bile ağlıyo
Minigiimm_ GemlikZeytini gazdan olduğunu düşünmüyorum ilk zamanlar çok zorlanıyordu ama artık öyle değil durduk yere birden bire başlıyor
Minigiimm_ 333bd 1 saate yakın sürüyor bizimki hiçbir şekilde susturmıyorız bugunde tam uyudu uyucak birden başladı ağlamaya
Minigiimm_ sultanmete Üzülmesine ağlamasına dayanamıyorum tamamen mevzu bu acaba bir yeri mi ağrıyor diyorum
ketii Minigiimm_ büyük ihtimal gazdan. Ikı gundur emzirdikten sonra daha çok gaz çıkarmaya uğraşıyorum meme için de zorlamıyorum . Tutmaya başladı . Bazen uykusuzluktan da olabiliyo. Uyanır uyanmaz meme teklif ediyorum tutuyo