tarcinlikurabiye Kızlar oğlum 24 aylık şu an . 2 yaş aşısını yaptıracağım , açıkçası bulunduğum ilçedeki hemşirelere pek güvenemiyorum. Kaç tane aşı yapacaklsr acaba 24 aylık aşısı olarak
Seryy_ tarcinlikurabiye bizim de 1 ay sonra var 2 yaş aşımız beni şimdiden afakanlar basıyor 😬 1 tane diye biliyorum
berosunannesi tarcinlikurabiye bugün yaptırdık hepatit A son doz yani tek aşı yaptırdık. Bacaktan yapılıyor
tarcinlikurabiye Hemşire bir tane aşı kaldı dedi getirin yapalım yarın dedi . Aşının bozuk olma durumu falan olur mu ki