Selam herkese. Kızlar arkadaşımın oğlu 2 bucuk yaşında. Hagla yürümüyor. Ayağa kalkmıyor biyerden tutunup kalkamıyor ve yürümüyor hiç. Emekleme de yok. Oturduğu yerden poposunu oynatmadan ayaklariyla kendisini ittire ittire gidiyor. Doktora götürmüş doktor bacaklarında refleks var gayet iyi normal bir cocuk demiş yurymemesi genetiktir demiş. 4 yaşına kadar normal demiş 😳 bana pek inandırıcı gelmedi sizce normal mi