Ozlemduru1629 İlki sezeryan olup 2.doğumunu normal yapan var mı? Ssvd olması için ne kadar süre geçmeli
milamihra Ozlemduru1629 ilk kızımda 15 saat sancı çektim alttan açıcı verdiler en sonda bebek indi çok çektim kafası sıkısti sezeryana alındım acil ikinci de o kadar kolaydı ki sancım vardı kimse inanmadı duramazsin dediler biranda suyum geldi hastaneye zor yetistik ama bana yapmadılar halbuki 3 buçuk sene çekti ama doktorum riskli dedi 2 doktor girmesi lazimmis
mervebozkayaayca Ben geçen sene yaptım 5 yıl gecmısti doktorlar 2 yıl yeterli diyor suyum geldi açılmam yoktu hastanede suni sancı verdiler 2 saatte açıldı doğumumda 10 dk falan sürdü biraz dikişim oldu ama toparlanmam 3-5 gün falan sürdü