Kızlar bebeğim 7,5 aylık ek gıdaya da başladık ama su içmiyor.Ne yaptıysam olmadı ağzına kaşıkla zorla vermeye çalışıyorum.Kullandığı biberon ucu kauçuk diye onla vermek istedim yine içmedi silikon uçlu biberondan da içmedi.Siz nasıl su içiriyorsunuz biberon pipetli suluk vs yardımlarınızı bekliyorum