Kızım 6 ay 12 günlük. 5. Ayından 6. aya kadar sadece tatlardan tattırdık. Şimdi ise başta yediği yumurtayı, yoğurdu, sebze çorbalarını vs. Yemiyor. Daha hiç pütürlü bir şey veremedim çünkü verince öğürüyor, çıkarmak istiyor. Ters tepmesin diye de zorlamıyorum. Tavsiyelerinize ihtiyacım var. Pürüzsüz vermekle hata mı ediyorum? İştahını nasıl açabilirim? Bebeğinizin bayıldığı tarifleriniz varsa lütfen yazın yapayım.