nslhnak Allah aşkına hangi hangi marka güzel, dağılmıyor ne kullanıyorsunuz? Ben mi beceriksizim yaa🥴
Elizabeth72 nslhnak ahlatın fasulyesi çok güzel hem çabuk pişiyor hem de tadı da güzel nohut farketmez bence
BuzluKahve nslhnak Nohut iri olduktan sonra markaya bakmıyorum. Fasulyede şeker fasülye tercih ediyorum. Dermason sevmiyorum