28 aylık kızım gece zorlamalarımızla 01.00 da uyuyor en erken 12 de uyuyor. Ve uyumamak için çok direniyor sürekli bahane uyduruyor. Acıktım, evcilik, kitap okuyalım, susadım vs vs. Hem çalışıyorum hem geç saatlere kadar böyle beklemek çok yıpratıcı. Benimle aynı sorunu yaşayan be çözüm bulan var mı acaba