Benim kızım 6 aylık oldu ilk çocuğum biraz zorlanıyorum hatta çok zorlanıyorum hiç uyumuyor ve bu beni çok yoruyor nasıl davrancagimi bilmiyorum artık yorgunluktan mi yoksa gerçekten bilmediğim icinmi bilmiyorum ama artık ilgileekte zorluk cekiyorum uyku düzeni nasıl olmalı bunu nasıl başarabilirim lütfen yardimci olun