4 aylıkken oğlumu sünnet ettirdik ama yapışmasın diye masaj yapardık bugün çocuk doktoruna farklı bir sebeble gittik ve yapışık olduğu için sert bastırdı ben o ara ne olduğunu anlayamadım eve geldik altını açtım oğlumun kenarı kanıyordu az az basımdan asagı kaynar su döküldü hemen sünnet yaptığım doktoru aradım krem yazdı sabah da fotoğraf at ona göre krem değiştiririm dedi bu durumu yaşayan var mı geçer mi keyfi yerinde ama altını açıp krem sürünce ağlıyor