MerveH_
Canım 20 yere başvurdum kariyerde
Bir tanesi dönüş yaptı o da bir yandan mantıklı bir yandan değil
Hasta bakıcı
Hastalara yardım edilecek işte hemşire yardımcılığı bir nevi hasta kaldır indir falan
Şehir hastanesi
Vardiyalı sistemde ama gel gelelim asgari diyor
Hasta bakıcılığı çok ağır bir iş ve asgari 🤷
Birde 42 kiloyum yani nasıl kaldırayım
Görüşmeye gideceğim görüşmeye gittiğimde bakalım başka bir alanda açık varsa inşallah belki onu ayarlamaya çalışacağım
Başka bir alanda olsa keşke şehir hastanesi girmek istiyorum zaten orayaa ama