Ellerimde parmaklarımda başlayan egzama bacaklarıma kadar ilerledi. ne yapacağımı bilemiyorum, kac doktor aktar dolaştık çözüm yok. Catlayip Kanıyor artık. Burada da böyle anneler vardı, ne yaptınız, iyileşen oldu mu? ( sulu tomurcuk gibi çıkıp yara oluyor, aşırı kaşınıyor)