Kbraunvr Genel olarak belli aylarda kontrol götürüyor musunuz ben hastalanmadığı sürece Dr götürmedim hiç bi tanıdığım belli aylarda gidip genel soruyor durumunu sizlerde durum nasıl
Seryy_ Kbraunvr ilk 6 ay götürmüştüm ondan sonra çok sık götürmedim tahliller ve hastalanmadığı sürece.
Miracinannesi_ Kbraunvr ilk 6 ay düzenli götürdüm sonra 1 yaş ve 1 bucuk yaş kontrollerine götürdüm. 2 yaşta goturucem tekrar yalniz göz ve kulak muayenesine götürmedim o konuda eksiklerim var
Minel-inannesi Kbraunvr 1yasa kadar her ay. 1yastan sonra 3ayda1. 2yastan sonra 6ayda 1. 6ayda 1 göz rutin goturuyorum. Doktorun uygun gorup yonlendirme yaptigi bolumler ve hastalik durumlarda onlarada goturuyorum.
Tunaveannesi16 Kbraunvr İlk 7 ay düzenli götürdüm. Doktorumuz bir sorun yoksa 10. Ay çağırmıştı sonra 12. Ay görürdüm şimdi 18 aylıkken götüreceğim.
Efnans_Mom Hiç öyle kontrole götürmedim ama götürenler varmış ve gerekli diyorlar bez bölgesine kadar bakıyorlarmış pişik var mı diye bile 🤷🏻♀️ götürmedim götürmeyi düşünmüyorum.
Mircet Efnans_Mom 1 yaşına kadar düzenli götürdük her ay.Daha sonra 2 yaşına kadar yılda üç kez.3. Yaş için genel kontrol 4. Yaş için genel kontrol yaptırdım.Göz muayenesi tam kan sayımı gibi.
Kbraunvr Tunaveannesi16 Aylarımız yakınmış bizde yeni 19+5 olduk en son muayene de neye baktılar boy kilo kaç olmalı dendi size
Tunaveannesi16 Tunaveannesi16 En son 12 aylıkken götürdüm gelişimi normal demişti doktorumuz. 1 ay sonra götüreceğim 18. Ay kontrolüne canım.
balbebeginannesii Kbraunvr doğdugundan beri hep götürüyorum şimdi 29 aylık doktorumuz 30da çağırmıştı mesela gideceğiz büyüdükce aralıkları arttı tabi
Kbraunvr balbebeginannesii ne gibi muayene yapılıyor ben sadece ilk 6ay düzenli götürdüm hastalanmadığı sürece gitmedik gitmelimiyim acaba
Miracinannesi_ Kbraunvr 1 yaşta KBB ve göz den ayrica randevu alıp götürmek gerekiyordu ama randevu bulamadıgim için gidemedim sonradan da bakmak aklıma gelmedi. İşitme de sorun yok ondan eminim de göze götürmem lazım
crybaby Kbraunvr her ay gidiyoruz kontrole hem üniversite hastanesinde hem özelde isteğe bağlı takip ettiriyorum
balbebeginannesii Kbraunvr boy kilo gelişimine bakıyor kanlarına bakıyoruz iştahı konuşması vs onları konuşuyoruz öyle
Kbraunvr bisenakillisinzaten 😂😂Ya rabbim hastalık vermesin inşallah geçenlerde burun tıkanıklığı vardı gittim Dr dedi bunun için çocuğu bu pis hastane ortamına getirme serum ile burun temizle geçer dedi dediği gibi de oldu 🤣
civcivoz Kbraunvr 1 yasina kadar her ay duzenli goturdum iki cocugumu da. 1yasindan sonra da asi zamanlari ve hasta olduklarinda goturdum. Ve her dogum gunlerinde genel kan testi icin goturdum 2yasina girince 3yasina girince gibi gibi
alexab Kbraunvr 6. Aya kadar her ay, 6. Aydan sonra 2 ayda bir götürdüm. Şimdi 1 yaşına girecek yine götüreceğim. Ha bunların arasında aynı şekilde sağlık ocağına da götürdüm aşı zamanlarında. Siz aşılarda da mı götürmediniz?